Така или иначе тези надписи, с малки изключения не говорят нищо.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Общи приказки 166
Collapse
X
-
Пичове,един кратък въпрос.От къде на дизеларката е най добре да се вземе въздух за Бууст метър?Искам да гледам какво прави турбината.Не искам да дупча колектора.ЕГР клапана е шутиран....мисля да пробия плочката която затапва отвора на егра горе на изхода на всмукателя,и от там да дръпна въздух.Други идей ... ама без да се дупчи колектор
Comment
-
Понеже темата е обща та имам една голяма дилема. Сегашната ми алфа умря( скъса биела на трети цилиндър от към буталото и всичко беше нарязано като със резачка) та дилемата е пак ще е 166 обаче дали да е 2.0 ТС или 2.4 ЖТД или 2.4 ЖТДм. Дизел не съм карал никога.
Поздрави на всички.алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.
Comment
-
CHEFO666 аз направо премахнах част от тръбата за ЕГР клапана На входа на колектора за клапана направих тапа от дебела ламарина на която в центъра сложих вентил от гума на кола Вентила е от старите с металните захвати Преди като мерих налягане развивам игличката слагам дълъг шлаух и манометъра е при мен в колата през прозорецаALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщениеПонеже темата е обща та имам една голяма дилема. Сегашната ми алфа умря( скъса биела на трети цилиндър от към буталото и всичко беше нарязано като със резачка) та дилемата е пак ще е 166 обаче дали да е 2.0 ТС или 2.4 ЖТД или 2.4 ЖТДм. Дизел не съм карал никога.
Поздрави на всички.аз така правя.
Не всички, които се скитат, са изгубени.
Comment
-
Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщениеПонеже темата е обща та имам една голяма дилема. Сегашната ми алфа умря( скъса биела на трети цилиндър от към буталото и всичко беше нарязано като със резачка) та дилемата е пак ще е 166 обаче дали да е 2.0 ТС или 2.4 ЖТД или 2.4 ЖТДм. Дизел не съм карал никога.
Поздрави на всички.
Comment
-
Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщениеПонеже темата е обща та имам една голяма дилема. Сегашната ми алфа умря( скъса биела на трети цилиндър от към буталото и всичко беше нарязано като със резачка) та дилемата е пак ще е 166 обаче дали да е 2.0 ТС или 2.4 ЖТД или 2.4 ЖТДм. Дизел не съм карал никога.
Поздрави на всички.
Хвърли едно око на тази обява.Last edited by ecotronic; d.m.y г., 21:51.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Напълно подкрепям това твърдение,но ще трябва да опровергая Лорда,дизела е приятен,но неговата тяга идва много експлозивна и свършва бързо,докато 3.0 е друга бира,много по равномерно и постоянно идва силата на мотора,респективно тяга има до края на оборотомера.
Към колегата който се чуди за избора на кола,Лорда е прав в това си твърдение според мен,ти намери правилната кола пък двигателя какъвто е такъв.
Comment
-
Нямам отговор и аз просто се чудя. Чу се едно силно ДУМ РРРРРРРР колата се разтресе и всичко утихна. Скорост около 110. Маслото беше за смяна ама нямаще още точно 10000 км. Лики Моли. Четвърта смяна щеше да е само с такова. Колата е на около 170 000 км. Преди около 7000 смених ролки и ремъци. В сферата на догатките дали би могло да е от детонация от качествено гориво. Без да чукне, да тропне, да светне лампичка. Просто масивен инфаркт и край. Харесал съм една но да видим като почивам ще ходя да я гледам.
П.П. Иначе харесва ми шест цилиндрова обаче тук в Бургас ме гледат много умно откъм двигател.
Поздрави.алфа ромео 166 2.0 ТС 1998 г.
алфа ромео 166 2.0 ТС 2003 г.
Comment
-
Щом очевидно колата не е юркана и не е карана на ниска скорост и висока предавка, според мен вероятни причини са или калпаво гориво или дефект в самата биела.
Както и да е - неприятна история, но всяко зло за добро.
Дано излезеш по най-добрия начин от създалата се ситуация и скоро отново да си на пътя
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от mian4o Покажи съобщениеНямам отговор и аз просто се чудя. Чу се едно силно ДУМ РРРРРРРР колата се разтресе и всичко утихна. Скорост около 110. Маслото беше за смяна ама нямаще още точно 10000 км. Лики Моли. Четвърта смяна щеше да е само с такова. Колата е на около 170 000 км. Преди около 7000 смених ролки и ремъци. В сферата на догатките дали би могло да е от детонация от качествено гориво. Без да чукне, да тропне, да светне лампичка. Просто масивен инфаркт и край. Харесал съм една но да видим като почивам ще ходя да я гледам.
П.П. Иначе харесва ми шест цилиндрова обаче тук в Бургас ме гледат много умно откъм двигател.
Поздрави.
Comment
Comment